Toplantıya il ve ilçe millî eğitim yöneticileri ile okul müdürleri katılırken, eğitim alanında yürütülen çalışmalar ve gelecek döneme ilişkin hedefler masaya yatırıldı.
BİGEP Çalışmaları Değerlendirildi
Toplantıda, üç eğitim öğretim yılı boyunca Şanlıurfa’da uygulanan Başarıyı İzleme ve Geliştirme Projesi (BİGEP) kapsamında yürütülen faaliyetler ele alındı. Proje kapsamında elde edilen sonuçlar değerlendirilirken, yeni döneme ilişkin planlamalar da görüşüldü.
Vali Hasan Şıldak, BİGEP’in Şanlıurfa’da eğitimin temel sorunlarına odaklanan kapsamlı bir çalışma olduğunu belirterek, projenin eğitim alanında rasyonel bir yol haritası sunduğunu ifade etti.
Sorunların doğru tespit edilmesi ve etkili yöntemlerle çözülmesi amacıyla geliştirilen proje tabanlı çalışma modelinin eğitim camiasına yeni bir bakış açısı kazandırdığını vurgulayan Şıldak, eğitimin kentte her zaman öncelikli gündem maddesi olduğunu söyledi.
“Şanlıurfa’nın Kalkınmasının Temeli Eğitimdir”
Takım çalışması ve güçlü iş birliği anlayışıyla eğitim ortamlarının geliştirilmesi için yoğun çaba gösterildiğini kaydeden Vali Şıldak, eğitim alanındaki çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğünü belirtti.
Toplantıda ayrıca, bir yıl boyunca gerçekleştirilen kapsamlı çalışmaların sonuçlarının önümüzdeki günlerde kamuoyuyla paylaşılacağı ifade edildi. Eğitim alanında ortaya konulan çalışmaların somut sonuçlarının görülmeye başlandığına dikkat çekildi.
Vali Şıldak, eğitim seferberliğine katkı sunan tüm eğitimcilere ve çalışma arkadaşlarına teşekkür ederek, Şanlıurfa’nın gelişmesi ve kalkınmasının temel şartının eğitim olduğunu, bu doğrultuda hedefler belirleyerek çalışmalarını sürdürdüklerini dile getirdi.